Pagina's

zaterdag 19 september 2015

Bloghop Creatieve Harten

Wat leuk dat je langs komt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten! 
We showen vandaag een heleboel SUper leuke en mooie projecten gemaakt met de producten uit de nieuwe Stampin' Up!® Herfst/Winter Seizoens Catalogus. Maak simpelweg gebruik van de buttons onder aan iedere blogpost om door te blijven hoppen.
Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke nieuwe producten van Stampin Up!

Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!

In deze nieuwe catalogus viel mijn oog eigenlijk meteeen op het Design Papier Happy Haunting. Niet dat ik zo van Halloween hou, maar vanwege de kleurencombinatie! Ik ben gewoon dol op oranje en de combinatie met Very Vanilla en Basic Black vind ik ontzettend mooi.

Wat ik ook zo mooi vind aan dit papier is dat er ook patronen in het pakket zitten waarmee je iets kan maken wat helemaal niet niets met Halloween te maken heeft. Vandaar dat mijn keuze op dit papier is gevallen voor deze bloghop.




Mijn inspiratie is de jaarcatalogus; als je kijkt op pagina 18 zie je mijn kaart maar nét even anders. Op deze manier kan je, op momenten dat je geen of te weinig inspiratie hebt voor een kaart, gewoon een kaart kopiëren uit de catalogus. Bij Stampin' Up! noemen ze dit CASE; Copy And Share Everything (kopieer en deel alles). 

Bedankt voor je bezoekje en hop gezellig door door op de 'Volgende' knop te klikken. Je komt dan uit bij Yolanda Pasterkamp en ook zij maakt de mooiste dingen.
SU-per veel plezier nog tijdens de bloghop!

Tot ziens!


Hier is een lijst met alle deelnemers aan deze bloghop.
                                 Caroline van der Straaten                             




Built for Free Using: My Stampin Blog

14 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Ilse, hij knalt van mijn scherm af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om af en toe te CASE-en. Dat papier met die sterretjes is ook zo veelzijdig. Als sterrenhemel achter de nieuwe raamstans is het ook erg leuk denk ik (ik weet wat ik vanochtend ga doen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook al zo'n gave kaart! Halloween is niet mijn ding maar stiekum vind ik het wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hélemaal leuk! Mooi dat oranje en zwart, lekker knalvrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, ik vind de kleurencombi ook altijd erg leuk en fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, dat papier is echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja super gaaf geworden!!! en zo zie je maar weer.. het is zo helemaal geen halloween papier meer....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Ilse. Grappig om te zien dat het op deze manier geen Halloween papier is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook zeker een voorstander van Case'n... waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan. En je kaart ziet er super uit! Inderdaad leuk te zien dat het nu geen Halloween papier is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk toch om te Case'n! Hier komt altijd mijn inspiratie vandaan. Het is een super leuk kaartje.
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om te laten zien dat je met dat Halloween papier ook andere dingen kunt maken. Leuk kaartje Ilse! Enne...ik case ook zat! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. CASEn is heerlijk! Er wordt wat af geCASEd. Ik zie een prachtige kaart met een lintje wat ik nog niet heb... goed gedaan, weer wat van mijn lijstje weg

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf papier, dat was mij nou nog niet opgevallen in de catalogus, toch maar even kijken!
    erg leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen