Pagina's

dinsdag 8 november 2016

PaperPassion 2016

Hallo!

Het is inmiddels ruim een week geleden, maar wat was het een leuke beurs! Wat heb ik veel leuke mensen gezien!

Het was voor alle exposanten spannend: zouden er wel mensen komen, zouden ze het leuk vinden, ziet mijn stand er goed uit, enz.
Maar er kwamen mensen en ze vonden het leuk en onze stand zag er goed uit.

Voor het geval je mij (en mijn collega's Xandra en Carmen) gemist heb; wij waren de stand van Stampin'Up! waar het de hele tijd best druk was. Je kon bij ons kennismaken met het merk en de producten én natuurlijk niet in de laatste plaats met ons!

En dat hebben jullie gedaan! Ik heb hier een paar foto's van enthousiaste workshopdeelnemers:





Carmen, Xandra en ik zullen op een volgende editie zeker weer aanwezig zijn. Zodra ik meer weet over de data, hoor je dat van me.

Tijdens de beurs heb ik heb veel vragen gehad over de schuifkaarten die ik had staan als voorbeeld en over mijn visitekaartjeshouder. Ik zal van beide een beschrijving maken en deze overmorgen plaatsen. Ik hoop je graag terug te zien.

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten