Pagina's

zaterdag 2 juni 2018

Bloghop Nederlandse demonstratrices In Colors




Hallo en welkom op de eerste dag van de bloghop van de Nederlandse Stampin'Up! demonstratrices. Ons thema zijn de In Colors. De In Colors zijn 2 sets van 5 kleuren die ieder 2 jaar lang gebruikt worden. De eerste set jaar 1 en 2 en de tweede set jaar 2 en 3. En voor jaar 3 zijn er dan weer 5 nieuwe kleuren die 2 jaar gebruikt worden, enz. enz.

Ik heb voor de nieuwe In Colors gekozen: Lovely Lipstick, Grapefruit Grove, Pineapple Punch, Call me Clover en Blueberry Bushel.


Omdat ik deze kleuren vooral bij elkaar erg mooi vind, heb ik ze allemaal gebruikt. Ik heb een stuk Watercolor Paper vastgeplakt op mijn non-stick craftsheet. Dit is een soort plastic vel waarop je lekker kunt kliederen en die je daarna weer helemaal schoon kan maken.
Ik heb het papier lekker nat gemaakt en ben vervolgens met de kleuren en een Aqua Painter aan de gang gegaan.

Na nog wat extra water, zodat het beter in elkaar overloopt, heb ik het papier aan de kant gelegd om een beetje te drogen. Daarna heb ik het water op gedept met een stuk keukenrol waardoor het pastelkleuren zijn geworden. Vervolgens heb ik het goed laten drogen zodat het stansen makkelijker én mooier gaat.


Als stans heb ik gekozen voor de Springtime Impressions Thinlits, omdat je hiermee heel snel een kaart-achtergrond maakt.

Tenslotte nog een tekst uit de nieuwe Nederlandse stempelset Bloemen zeggen meer en wat glitter en mijn kaart is klaar.


Mocht je vragen hebben, over de materialen of de catalogus, stuur me dan een bericht via stampinscout@ilsevvliet.nl

Het is nu tijd om te gaan, ben ik bang. Ik stuur je graag door naar mijn collega Ilona; klik op haar naam in onderstaande lijst.

Veel plezier met de rest van de bloghop vandaag (én morgen!) en tot ziens.

Groetjes!



13 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Prachtig die subtiele watercolor wash.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk zo in die watercolor kleurtjes Ilse!
    Dat ga ik ook eens proberen. Thanks voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het regenboogeffect heel mooi! En goed om te zien dat de prachtige (maar felle) nieuwe InColors prima bewerkt kunnen worden naar zachtere pasteltinten. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo gaaf!! gek op de techniek en gek op de stans!! Leuk dat je meedoet met onze NL demo hop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk effect zo met die kleuren. Mooi kaartje geworden! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke techniek. Ga ik zeker eens uit proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi verloop van kleuren! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend gaaf gedaan die verloop van kleuren. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt! Ga ik zeker ook eens doen.
    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk gedaan Ilse! Ik houd ook erg van de watercolor techniek om verschillende kleuren aan te brengen, erg leuk om deze te gebruiken met de thinlits! Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi, de nieuwe incolors in aquareltechniek zijn hier ook favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke techniek heb je op het kaartje toegepast!
    Bedankt voor de inspiratie en het meehoppen!

    BeantwoordenVerwijderen