Pagina's

vrijdag 10 juli 2020

Online Creamarkt 2e editie, juli 2020

 Online Creamarkt 17 t/m 19 juli en 24 t/m 26 juli


Hallo allemaal!

Tijdens de 2 komende weekenden (17 t/m 19 en 24 t/m 26 juli wordt de Online Creamarkt weer gehouden.En deze keer kan je ook workshops volgen onder andere bij mij!

Ik laat je een leuke techniek zien om een aparte en kleurrijke achtergrond voor een kaart te maken met 6 kleuren inkt, een stempelset en embossingpoeder.
Dit is een klein stukje van wat we gaan doen:



Lijkt het je leuk om mee te doen en wil je dezelfde materialen die ik heb gebruikt? Dit is een lijstje van wat ik heb gebruikt:


inkt
Flirty Flamingo (roze)
€ 9,-

Daffodil Delight (geel)
€ 9,-

Gorgeous Grape (paars)
€ 9,-

Coastal Cabana (groenblauw)
€ 9,-

Granny Apple Green (groen)
€ 9,-

Basic Gray (donkergrijs)
€ 9,-

Versamark embossing inkt (doorzichtig)
€ 11,50

Embossing poeder clear (doorzichtig)
€ 7,25
stempelset
Dressed to Impress stempelset
€ 22,-

All Dressed Up dies (stansen)
€ 42,-
papier
Whisper White cardstock (wit) – 40 vel
€ 11,75

Granny Apple Green (groen) – 24 vel
€ 10,50
lijm
Tombow (natte lijm)
€ 6,-

Dimensionals (foam voor 3D effect)
€ 5,-
overig
Stamping Sponges (3 stuks)
€ 4,75

Heattool met EU stekker
€ 36,-

Clear stempelblok groot E
€ 14,50

Clear stempelblok klein G
€ 5,50

Foamroller (2 handvatten en 2 extra rollers)
€ 9,50

Rhinestones (“diamantjes”) – 3 maten, 140 stuks
€ 6,-

Multitool Take your Pick€ 12,-

Ik weet dat het heel veel is, maar je hoeft natuurlijk niet alles te kopen. Kijk wat je zelf al in huis hebt en vul dat eventueel aan met de dingen uit de lijst.

Stuur me een email op stampinscout@ilsevvliet.nl en dan stuur ik je een factuur met betaallink. Ik zorg dat de materialen zo snel mogelijk jouw kant op komen.

Dus tot op de Online Creamarkt!

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten