Pagina's

donderdag 25 oktober 2018

Paperpassion 2018: ik heb genoten!!




Hallo!

Na een paar dagen bijkomen (en bijtanken) ben ik weer op adem gekomen na 3 geweldige dagen PaperPassion!

Jongens, wat was het weer een feestje om zoveel papierliefhebbers bij elkaar te zien. Én een heleboel stempelaars want ik heb 3 dagen lang een stempelworkshop 'Mini-album in kerstsfeer' gegeven. En omdat ik het iets te uitgebreid had gemaakt, krijgen jullie van mij nog de in-elkaar-zet-instructie. Klik op onderstaande foto om 'm te zien.


We hebben vooral met 1 bepaalde stempelset en bijpassende pons gewerkt: Making Christmas Bright bundel. En deze heb ik verloot onder alle workshop-deelnemers en mensen die zich, op de beurs, in hadden geschreven voor de nieuwsbrief. Ik heb het internet een lootje laten trekken en dit is de uitslag:



Patricia, van harte gefeliciteerd! De stempel met pons komen jouw kant op.

Nee, Patricia is geen familie én Patricia staat 2x op de lijst omdat haar dochter Gwen ook een workshop had gevolgd; dubbele kans dus.

Mocht je willen weten welke materialen ik gebruikt heb voor dit mini-album; hier is een overzicht.



Zit er iets voor je tussen of wil je iets totáál anders bestellen, ga dan naar mijn webshop en bestel het online. Wil je liever niet met creditcard betalen, stuur me dan een e-mail met je bestelling: stampinscout@ilsevvliet.nl

Tot binnenkort met o.a. veel kerstkaarten.

Groetjes!

1 opmerking:

  1. Patricia Van Vliet26 oktober 2018 om 12:15

    Dank je wel. Zit met smart te wachten op het pakketje. Gwen en ik hebben genoten en gaan straks gelijk ons boekje afmaken. Nogmaals dank je wel. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen