Pagina's

zaterdag 2 december 2017

Creatieve Harten Bloghop Glitter & Glamour



Hallo!

Wat leuk dat je weer langs komt hoppen bij de bloghop van de Creatieve Harten. Deze maand is het thema heel toepasselijk: Glitter & Glamour!
Als het goed is kom je hier vanaf de blog van Caroline van der Straaten.

Voor mij persoonlijk begint december eerst met de verjaardag van mijn nichtje Anna; zij is op 4 december jarig en ze wordt dit jaar 16; kleine meisjes worden groot!!

Waar Anna erg van houdt is glitter en lichte kleuren. Én omdat ik voor haar verjaardag cupcakes maak, leek een glitter-cupcake-kaart het meest logische.


De cupcake is gestempeld met 3 kleuren roze en het 'bekertje' met 3 kleuren bruin. Toen moest er glitter op! Dit heb ik gedaan met een techniek die ik heb gezien bij Connie Stewart op YouTube; Custom Made Glimmer Paper. 
Je knipt een stuk van de Adhesive Sheets van ongeveer dezelfde grootte als het stuk wat 'beglimmerd' moet worden. Plak dit er op en wrijf het goed aan met je Bone Folder. Haal dan het andere papiertje weg en strooi er Dazzling Diamond Glitter op. Zorg dat het goed 'vol' zit en klop het te veel af. Pak dan je Heat Gun en zorg er voor dat de lijm en glitter goed aan elkaar plakken en dat de glittet niet meer afgeeft.


Dan stans je de onderdelen uit. Ik heb een stukje Blushing Bride cardstock gebruikt voor de achtergrond en wat Dazzling Diamond Glimmer Paper voor extra bling. Om het roze een beetje terug te laten komen in de achtergrond gebruikte ik de Flirty Flamingo Baker's Twine. Tenslotte nog een Happy Birthday met wat roze inkt op de randjes en voilá! Ik ben er heel erg blij mee en ik hoop Anna ook. 

Mijn project is klaar en dat betekent dat het tijd voor jou is om door te hoppen. Als je op onderstaand plaatje klikt kom je op de blog van Elly Kreutzer terecht. Haar kennende heeft ze zeker weer iets moois gemaakt.

Bedankt dat je er was en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat. Tot de volgende keer!

Groetjes!



Ilse van Vliet <------hier ben je nu





12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi effect dat custom made glimmer. Voor ik het las, dacht ik Wink of Stella... Leuk kaartje ook Ilse.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje is dit geworden zeg! Ik dacht idd eerst ook meteen aan wink of stella...., maar daarvoor vond ik het eigenlijk teveel glimmen. Grappig om te lezen dat het met de heat tool is gedaan, en ik niet de enigste was die dat dacht!
    Die heattool staat ook nog hoog op mijn verlanglijstje, en nu dus alleen nog maar meer nu ik zie dat je er nog meer dingen mee kunt. Gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gliteren doet hij zeker. leuk Ilse.
    Dank je wel voor je lieve woorden op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke glimmer kaart. Gefeliciteerd met je nichtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anna zal hier ongetwijfeld heel blij mee zijn, lekker bling! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart die je tegemoet glittert!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog gefeliciteerd met je nichtje Ilse!
    Super leuk zo'n glitterende cupcake.
    Daar was ze vast heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen