Pagina's

vrijdag 27 mei 2022

Bloghop Nederlandse demo's 27 mei: Passie & Plezier

 


Hallo!

Het is de laatste vrijdag van de maand dus we mogen weer hoppen vandaag met de collega's. Het is vandaag maar een klein hopje, maar daardoor niet minder leuk.

Het thema is Passie & Plezier en dat was in eerste instantie een lastige. Waar haal ik Stampin'Up! Passie & Plezier vandaan? En hoe laat ik dat zien?

En toen wist ik het! Naast alle mooie spullen die in de catalogus staan, haal ik het meeste plezier (en daardoor ook passie!) uit de bijeenkomsten met collega-demonstratrices! Begin van de maand hadden we een bijeenkomst in Arnhem met 72 collega's op uitnodiging van onze teamleider in Groot Brittannië, Michelle Last. Ik noem dit soort bijeenkomsten altijd 1 groot kippenhok, maar dan op een positieve manier! Vanaf begin tot eind klinkt er gezellig geklets en wordt er (meestal) weinig gestempeld en gecreatieft (= een nieuw werkwoord).

Een van de onderdelen van zo'n bijeenkomst is het delen van creativiteit. Dat wordt dan gedaan door iets te maken om uit te delen. Wij noemen dit swaps. Dit komt van het Engelse werkwoord to swap wat ruilen betekent. Dus je ruilt jouw creatie met de creatie van een ander. Je doet een briefje bij jouw creatie met uiteraard jouw naam en eventueel website en dergelijke, maar ook welke materialen je gebruikt hebt. Op die manier kan de ander dit makkelijk kopiëren, als ze dat willen. Op dit manier leer je nieuwe mensen kennen en kom je misschien op nieuwe ideeën.

Ik had voor die dag geen swaps gemaakt omdat ik daar geen tijd meer voor had. Maar ik heb wel een heleboel leuke swaps gekregen!

En omdat ik eind juni weer zo'n bijeenkomst heb maar dan in Birmingham, GB. ben ik bezig om daar swaps voor te maken. Maar die kan ik jullie natuurlijk niet laten zien want het is een verrassing voor degene die ze gaan krijgen. Dus ik laat jullie een paar van de swaps zien die gekregen heb. 



Hoe bedoel je ik heb creatieve collega's? En chocolade wordt inderdaad vaak gebruikt in de swaps ;-).

Dit is het voor mij vandaag. Wil je nog meer Passie & Plezier zien, hop dan naar onderstaande collega's.

Tot een volgende keer!


Jacqueline Bobeldijk - Stempel Hotspot Zaandam


Annette Koolmees - Kreaneeltje


2 opmerkingen:

  1. Wat een supertof blog! Dit is precies een van die dingen die Stampin'Up! zo speciaal maken. Veel meer dan stempels, inkt en papier ( en chocolade😉-). Dit is waar we het ook voor doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was idd superleuk en je hebt leuke swapjes gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen